Suite Home: Your home away from home!

suite

Suite HomeSuite Home: Your home away from home!

Să lucrezi în domeniul ospitalității nu este ușor, dar iată cum un cuplu format din un inginer chimist și un medic stomatolog au luat inițiativa în 1998 de a nu mai ține toate ouale în același cos după ce au au avut pierderi uriașe pe piața de capital.

La acel moment, cuplul format din Ana Pienescu și Liciniu Miculeanu locuiau în Târgu Mureș, așa că aveau varianta de a achiziționa apartamente în orașul în care stăteau sau să se orienteze spre marea metropolă București. După lungi dezbateri a câștigat Bucureștiul. Acest cuplu a avut curajul de a se îndrepta spre un business despre care nu știa nimic, dar care s-a bazat foarte mult pe instinct.

Iată cum Ana Pienescu vine la București și apelează la o agenție de imobiliare pentru a vedea ce alternative are în achiziționarea unor apartamente. Marele noroc la acel moment a fost faptul că agentul de Real Estate a dat dovadă de profesionalism, așa că, înainte de a-i prezenta ofertele, a invitat-o pe Ana să cunoască Bucureștiul, sa-i prezinte zonele de interes și să învețe să facă diferența între “de ce acolo și nu în altă parte”.

După acest periplu prin sectoarele Bucureștiului și mai ales prin zonele rezidențiale, atenția i-a fost îndreptată spre zona Dorobanți. Așa au apărut primele investiții, în apartamente pe strada Radu Beller.

Pentru ca ar fi fost dificil să le administreze de la distanță, au decis ca aceste apartamente să intre în portofoliul agenției de Real Estate pentru a fi date în închiriere. Apartamentele arătau foarte bine, zona de mare interes și totuși, când s-au așezat la masa negocierilor, după o perioadă de 1 an, Ana și Liciniu au realizat că lucrurile nu stau roz. Așa au luat decizia de a se muta în București și de a prelua ei business-ul de property management și de a intra în piața cazarilor în regim hotelier.

Decizia de a se muta în Bucuresti, unde nu cunoșteau pe nimeni, cu un copil mic, a fost una mult mai dificilă decât părea la prima vedere. Plecau dintr-un oraș unde erau foarte cunoscuți și aveau foarte multe conexiuni, mutându-se într-o metropolă unde nu știau pe nimeni. Au avut curajul nebunesc ca atunci când au decis să își retragă proprietățile din administrarea agenției imobiliare să recruteze și agentul care le-a facut ofertele. Apartamentul lor s-a transformat în birou și zi de zi învățau cot la cot cu agentul lor cum să construiască un business.

Astfel, bucovineanca Ana, femeia care a decis la vârsta de 40 de ani să o ia de la început, s-a transformat într-un om dornic să învețe, să proceseze informațiile, având în același timp grijă și de fetița ei de câțiva anișori.

A fost greu? A fost ușor? Nici nu mai contează acum uitându-se cu nostalgie în urmă, cu o mână să ții copilul în brațe, cu alta să trimiți oferte pe fax, să faci vizionări cu clienții ținând copilul după tine zi lumină, să te descurci cu cetățeni străini vorbind limba engleza doar pentru că aveai notițe și așa știai cuvintele de bază, toate aceste sacrificii au dus la crearea brandului ApartHomes.

S-au făcut și greșeli, dar tocmai aceste greșeli i-au ajutat pe Ana și Liciniu să vadă un uriaș potențial de business în acest domeniu, să învețe zi de zi cum să dezvolte un business despre care nu se prea știa mare lucru în acele timpuri. Faptul că și-au tratat clienții așa cum ei si-ar fi dorit să fie tratați dacă ar fi beneficiat de servicii de cazare, i-a ajutat să construiască strategii, proceduri de lucru și de fiecare dată să aducă elemente noi prin care să loializeze clientul. Astfel au ajuns să preia sau să ducă clientii la aeroport, să se ocupe de întreținerea apartamentelor, nu exista o solicitare din partea unui client care să nu aibă rezolvare, să construiască echipa Professional Realty, care treptat a început să se dezvolte.

Anii au trecut și, după eforturi susținute și foarte multă muncă, fără zile libere sau concedii, brandul ApartHomes a început să fie recunoscut în piață și să ofere servicii de cazare în regim hotelier pe termen scurt și lung unor mari companii multinaționale sau ambasade de renume. În anul 2008 compania Professional Realty – brandul ApartHomes deținea un portofoliu de 72 studiouri și apartamente cu 2/3/4 camere în toate zonele Bucureștiului.

Dar iată că efectele crizei s-au făcut simțite și în acest business. Numărul expatriaților a început să scadă, clienții Aparthomes proveneau din medii de business, oameni care călătoreau foarte mult, oameni care știau exact ce serviciu doresc să primească în banii plătiți, oameni care puteau face comparații și, mai ales, să aprecieze un serviciu de calitate. Managementul a fost nevoit să regândească noi strategii, să pună la punct noi servicii, să formeze o echipă de performanță formată din cameriste, oameni de vânzări, personal tehnic, customer service. De asemenea au luat în calcul și o reorientare în piață, targetând noi locații situate în zonele zero ale Bucureștiului.

Iată cum anii au trecut și, alături de brandul ApartHomes, a luat naștere un nou brand, Suite Home.

Suite Home, mezinul companiei Professional Realty duce la un nou nivel ospitalitatea românească. În prezent, brandul Suite Home are în portofoliu 46 de studiouri și apartamente cu 2/3/4 camere, toate situate în zonele de mare interes ale Bucureștiului, elegant mobilate și decorate, cu aparatură electrocasnică de ultimă generație, cu oameni foarte bine pregătiți în a oferi servicii de cea mai bună calitate.

Ceea ce a pornit de la un vis cu aproape 18 ani în urmă, s-a transformat într-un business de succes, care s-a menținut în piață atâția ani doar datorită eforturilor susținute și a profesionalismului depus.

Ana și Liciniu s-au bazat pe instinct, au crezut în forțele lor, au avut puterea de a se adapta din mers și mai ales au dat dovadă că în România se poate face business cu mult profesionalism, cu seriozitate, cu promptitudine, implicare și eleganță.

Și acum, Ana încă mai merge în aeroport să își aștepte oaspeții, oferindu-le la primul lor contact cu pământul românesc o îmbrățișare și un zâmbet oferit din inimă.

În prezent, Suite Home este singurul brand din domeniul cazărilor în regim hotelier pe termen scurt și lung, care oferă asistență medicală și tehnică 24/7, serviciul cameristă, rent-a-car, drop on-drop off aeroport, multe parteneriate cu clinici de stomatologie, clinici de wellness/beauty, spital privat, consultanță juridică, fiscală, interpretariat și traduceri, recuperare TVA pentru cei ce provin din spațiul Non-EU, consiliere de imagine și multe alte experiențe de neuitat.

Suite Home a dezvoltat parteneriate și în domeniul turismului medical.

De ce are succes Suite Home? Pentru că cei care dețin acest business au pus mai mult preț pe satisfacția clientului decât pe a obține rapid un profit mare. Pentru că Suite Home înseamnă “acasă”, fiecare studio sau apartament din portofoliu îți oferă aerul cald și prietenesc al unui camin adevărat și nu de puține ori, clienții Suite Home au spus că s-au simțit mai bine decât în propriile lor locuințe. Nu există recompense mai mari decât să auzi din gura unui diplomat că îți spune că, deși a călătorit și în țări mult mai dezvoltate decât România, nicăieri nu a văzut asemenea grijă față de client cum o acordă Suite Home.

Rezultatele nu au întârziat să apară, astfel încât, în acest, moment Suite Home este cotată pe Booking.com cu un rating de 9.3, iar AirBnB a oferit titulatura de Superhost acestui brand.

Și lucrurile nu se opresc aici. Fiți cu ochii pe Suite Home pentru a vedea ce pregătește clienților săi în viitorul apropiat.

#mk-custom-box-5f6cd169a51e1 { min-height:100px; padding:30px 20px; background-image:url(http://www.povestidebusiness.ro/wp-content/uploads/2016/11/paper.jpg); background-attachment:scroll; background-repeat:repeat; background-color:#f6f6f6; background-position:left top; margin-bottom:10px; } #mk-custom-box-5f6cd169a51e1 .mk-fancy-title.pattern-style span{ background-color: #f6f6f6 !important; }
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search